تماس با هالکو
دسته بندی محصولات

بررسی سیستم صوتی SHAKE – MHC-V90D

چرا به سیستم صوتی نیازمندیم؟

اگر به دنبال تقویت صدای تلویزیون خود هنگام تماشای فیلم یا بازی فوتبال هستید، شاید صدای تلویزیون کافی باشد و شما را

راضی کند. و یا به وسیله یک ساندبار صدای آن را تقویت کنید.

اما اگر بحث مهمانی و مراسم وسط باشد این مقدار کیفیت برای شما کافی نیست و شما نیازمند یک سیستم صوتی توانمند و قوی هستید. سیستم صوتی شیک سونی مدل MHCV90DW یکی ازنمونه های پرطرفدار در این زمینه است.

 

Sony Shake V90D جزو سیستم های صوتی بسیار قدرتمند و حرفه ای Hi-Fi سونی است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و به دلیل امکانات ویژه و سرگرم کننده خود بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفت.

اگر از علاقه مندان مهمانی و پارتی های پر شوق و ذوق هستید یا به دنبال سیستمی حرفه ای می گردید این سیستم صوتی بهترین گزینه برای شماست. چراکه با تولید صدای بسیار پر قدرت و با کیفیت و طراحی بی نقص خود جلوه ای زیبا و متفاوت به جشن ها و مهمانی های شما می دهد.

دیزاینی شیک و استاندارد

طراحی این سیستم صوتی به صورت تاور یا همان برجی ( طراحی به شکل ایستاده ) می باشد که به کاهش فضای استقرار کمک می کند اما بهتر است هنگام خرید به ظاهر بزرگ این سیستم نیز توجه داشته باشید، قد این سیستم ۱۷۰ سانتی متر (۵.۶ فوت) است اما شما هیچ مشکلی برای جا به جایی آن نخواهید داشت چراکه قسمت بالایی این سیستم قابل جدا شدن است همچنین وجود دستگیره و چرخ های مستحکم حرکت را برایتان آسان می کند. این بلندی قد از مزیت های این سیستم صوتی است.

قرار گیری پنل لمسی در قسمت میانی و هشت عدد اسپیکر در بالای پنل و دوعدد درقسمت پایینی پنل دسترسی را برایتان راحت تر کرده است و بلندگوهای زاویه دار این سیستم باعث می شود که صدا به صورت یکسان در تمام نقاط محیط پخش شود.

توان خروجی این سیستم صوتی سونی ۲۴۰۰ وات است و به منظور تولید صدای پس زمینه بلند و قدرتمند در این سیستم از دو ساب ووفر ۲۵ سانتی متری ، چهار بلندگو به قطر ۱۳ سانتی متر و چهار توییتر ۵ سانتی متری استفاده شده است. لامپ‌های رنگی در پشت دستگاه باعث به وجود آمدن افکت های رنگارنگ می شود همچنین اسپیکرها با اشاعه نور هایی که در هنگام پخش هر آهنگ رنگشان متغییر است فضا را برایتان هیجان انگیزتر می کنند.

قابلیت های اشتراک گذاری

منظور از قابلیت اشتراک گذاری این است که شما بتوانید با استفاده از کابل یا بدون کابل به وسیله کنترل از راه دور به دستگاه خود متصل شوید و فایل های خود را به اشتراک گذاشته و سیستمتان را کنترل کنید. در سیستم صوتی شیک سونی مدل MHCV90DW این قابلیت با انواع روش ها موجود است.

۱. با استفاده از فناوری BLUETOOTH

شما می توانید با استفاده از بلوتوث هر وسیله هوشمندی را به این سیستم صوتی متصل نمایید.

۲. با اتصال به wi-Fi

با اتصال به وای فای امکان استفاده از برنامه هایی نظیر سرویس های موسیقی spotify و  Chromecastرا بدست می آورید.

۳. با استفاده از فناوری NFC

NFC مانند بلوتوث و وای‌فای یکی از فناوری‌های بی‌سیم ارتباطی متداول بین وسایل هوشمند است که از امواج رادیویی برای ایجاد ارتباط استفاده می کند و می‌تواند در زمینه‌های مختلف ازجمله تسهیل انتقال فایل بین دستگاه‌های مجهز به این فناوری به کار گرفته شود. از آنجایی که سیستم صوتی شیک سونی مدل MHCV90DW مجهز به این فناوری است شما به راحتی قادر به ایجاد یک جریان داده بیسیم بسیار قوی برای شنیدن صداهای رسا و با کیفیت هستید .

۴. با استفاده از فناوری DLNA

DLNA مخفف عبارت Digital Living Network Alliance به معنای اتصال شبکه دنیای دیجیتالی به هم می‌باشد که باعث ارتباط و به اشتراک گذاشتن اطلاعات لوازم دیجیتالی درون خانه مانند تلویزیون ، لپ‌تاپ ، موبایل و… می‌شود. با استفاده از این فناوری امکان اتصال به دیگر لوازم صوتی و تصویری خانگی را دارید و می توانید هر زمان که دوست داشتید هر آهنگ و موسیقی را به راحتی پخش کنید.

۵. با استفاده از پورت HDMI

HDMI نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل دارد.

۶.با استفاده از پورت USB

درگاه USB امکان اتصال حافظه‌های جانبی، تلفن همراه و انواع لوازمی که از این پورت پشتیبانی می‌کنند را به شما می دهد، همچنین برای ذخیره ی اطلاعات نیز با اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال به پورت USB می توانید داده های مورد علاقه تان را ذخیره و پخش کنید.

همچنین با استفاده از برنامه  های Music Center و Fiestable می توانید صدا، رنگ ها و حالت های DJ  سیستم صوتی خود را به وسیله گوشی همراه کنترل کنید.

حالت های مختلف DJ

این سیستم دارای پنج جلوه مجزای DJ برای اعطای انواع ریتم های خاص به آهنگ است که عبارتند از :

  • جلوه Flanger
  • جلوه صوتی WAH
  • جلوه Isolator
  • جلوه SAMPLER
  • حالت PAN
  • سایر ویژگی های سیستم صوتی سونی مدل MHCV90DW

    فناوری DSEE :از دیگر فناوری های موجود در این سیستم فوق العاده می توان به فناوری DSEE اشاره کرد که توسط آن صدا به صورت خودکار تقویت شده و کیفیت صدای فایل های فشرده تا حد زیادی افزایش می یابد تا تمام فرکانس های آن به صورت شفاف به گوش شما برسد.

    در ان سیستم صوتی از فناوری های بسیار پیشرفته DOLBY DIGITAL و S-FORCE FRONT SURROUND برای تقویت صدا استفاده شده است. پشتیبانی از دیسک های DVD و داشتن CD پلیر نیز از ویژگی های دیگر این سیستم صوتی به شمار می رود.

    همچنین MHCV90DW مجهز به رقص نور و چراغ های LED از هر دو قسمت پشت وجلو است که با روشن شدنشان جلوه ای رنگین کمانی و هیجان انگیز به محیط شما می دهند.

 

 

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

علیرضا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید