تماس با هالکو
دسته بندی محصولات

لینک بادز سونی معرفی شد؛ ایرباد همیشه‌‌فعال با طراحی غیرمرسوم !

لینک بادز جدید سونی معرفی شد؛ ایرباد همیشه‌‌فعال با طراحی غیرمرسوم !

لینک بادز هدفون توگوشی جدید سونی است که طراحی نامتعارفش در نگاه اول جلب‌توجه می‌کند. این هدفونِ همیشه‌فعال به‌صورت خودکار و بر‌ اساس محیط، شدت صدا را تغییر می‌دهد.

ایده‌ی کلی ایربادها و دیگر انواع هدفون این است که صدای دنیای اطراف را قطع کنید و به صدای مدنظر خود گوش دهید. برای لذت بردن از موسیقی، پادکست یا حتی برقراری تماس به شکل مطلوب لازم است صدای بیرون را نشنوید. بااین‌حال در دنیای فرامتصل امروز، انجام هم‌زمان برخی کارها تبدیل به یکی از جنبه‌های زندگی روزمره شده است. همین موضوع باعث می‌شود قطع کردن صدای محیط اطراف ایده‌ی خیلی خوبی نباشد.

 

دقیقاً همین‌جا است که هدفون تمام‌بی‌سیم جدید سونی که ظاهر منحصربه‌فردی دارد و به‌تازگی معرفی شده، وارد معادله می‌شود. این هدفون توگوشی جدید که Sony LinkBuds WFL-900 نام دارد، دسته‌ی جدیدی در دنیای هدفون‌ها تعریف می‌کند: هدفون‌های همیشه‌فعال (Always-On). در واقع سونی تلاش کرده هدفونی بسازد که کاربر در تمام طول روز از آن استفاده کند.

بر‌ اساس آنچه اندروید اتوریتی می‌نویسد حفره‌ای در هدفون باعث می‌شود صدای محیط اطراف را بشنوید، در همین حین اسپیکری دایره‌ای که در اطراف حفره تعبیه شده، صدا را از گوشی هوشمند به گوش شما می‌رساند.

کاربران با چه دلیلی باید سراغ تهیه‌ی هدفون توگوشی جدید سونی بروند؟

شرکت ژاپنی اعتقاد دارد هدفون جدید لینک بادز در شرایط متنوعی به کار می‌آید. سونی به‌طور مشخص‌تر، به این سناریوها اشاره می‌کند: ۱. گوش دادن به موسیقی به هنگام کار کردن در محل کار، در این شرایط می‌توانید به موسیقی موردعلاقه‌ی خود گوش دهید و هم‌زمان مشغول گفت‌و‌گو با همکاران شوید؛ ۲. برقراری تماس صوتی در حین رانندگی، در این شرایط می‌توانید همچنان صدای ترافیک را به وضوح بشنوید؛ ۳. انجام بازی‌های واقعیت افزوده نظیر Pokémon Go و شنیدن صداهای داخل بازی هم‌زمان با صداهای دنیای واقعی.

هدفون توگوشی لینک بادز سونی که مدتی پیش شاهد افشای نخستین رندرهای آن بودیم، به هنگام عوض شدن محیطی که کاربر در آن حضور دارد؛ به‌صورت خودکار شدت صدا را تغییر می‌دهد. وقتی در داخل شهر مشغول پیاده‌روی هستید، شدت صدا افزایش پیدا می‌کند و وقتی پشت میز بنشینید و مشغول کار کردن در خانه شوید، صدا کاهش می‌یابد.

هدفون جدید سونی از گوگل اسیستنت و آمازون الکسا هم پشتیبانی می‌کند تا به‌سادگی بتوانید با دستیار صوتی محبوب خود تعامل برقرار کنید.

لینک بادز وزن کمی دارد و به‌همین‌دلیل، سونی ادعا می‌کند که می‌توانید این هدفون را در تمام طول روز استفاده کنید. این هدفون گواهی IPX4 را دارد تا بتوانید به هنگام ورزش کردن هم از آن استفاده کنید و نگران صدمه دیدن هدفون به دلیل عرق کردن نباشید.

سونی در همکاری با اسپاتیفای، قابلیت Spotify Tap را در لینک بادز دردسترس قرار می‌دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد با لمس کردن بخش بیرونیِ گوش (نه خودِ هدفون) موسیقی‌های اسپاتیفای را متوقف یا پخش کنید. سونی می‌گوید لینک بادز با ۱۰ دقیقه شارژ ۹۰ دقیقه موسیقی پخش می‌کند. به‌لطف کیس محصول، شارژدهی لینک بادز سونی به ۱۷٫۵ ساعت می‌رسد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

علیرضا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید