تماس با هالکو
دسته بندی محصولات

شرایط مرجوعی و ارسال کالا

شرایط مرجوعی کالا شرکت هالکو

فروشگاه هالکو همواره سعی داشته علاوه بر فروش کالا در امر خدمات پس از فروش نیز در کنار خریداران گرامی باشد تا مصرف کنندگان عزیز خاطره خوشی را از خرید خود تجربه کنند.

گاهی پیش می‌آید که کالای فروخته‌شده به دلایل مختلف نیاز به مرجوع شدن پیدا می‌کند. لیکن به خاطر شرایط خاص کالاهای الکترونیکی این امر دارای شرایطی می‌باشد که در ذیل به برخی از آنها اشاره می‌شود.

🔴 پیشنهاد می‌شود خریداران گرامی قبل از خرید خود حتماً با کارشناسان بخش پشتیبانی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی در ارتباط باشند و اطلاعات لازم را دریافت دارند.

نکته مهم: تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه هالکو دارای تضمین اصالت کالا می‌باشند.

– در مورد کالاهای تضمین دار پس از اتمام مهلت تست فنی دستگاه‌ها در صورت بروز ایراد این کالاها به مرکز خدمات مجاز ارجاع داده می‌شوند.

– به خاطر شرایط خاص کالاهای الکترونیکی در مورد کالاهای دارای بسته بندی و پلمپ در صورت باز شدن بسته بندی امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

– ارائه فاکتور و رسید خرید جهت عودت کالا الزامی می‌باشد.

-در مورد کالاهای بدون گارانتی پس از اتمام مهلت تست فنی کالا (برای کالاهای مختلف متفاوت است لطفاً با کارشناس هماهنگ فرمایید) امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

-در صورت ایجاد هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از حمل و نقل غلط، استفاده غلط، آب خوردگی، نوسان برق، دست‌کاری توسط خریدار یا تعمیرکاران غیر مجاز، نداشتن یا آسیب بسته بندی، مخدوش شدن یا عدم تطابق سریال دستگاه و بسته بندی با سریال ذکر شده در فاکتور خرید امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.

مراحل عودت کالا

✔️ ارتباط با کارشناسان پشتیبانی از طریق واتس اپ یا تماس با فروشگاه و طرح موضوع

✔️ ارسال کالا جهت بررسی و تست

✔️ بررسی محصول توسط کارشناسان

در صورت تایید وجود ایراد در کالا توسط کارشناس و ارائه فاکتور خرید و بررسی های لازم وجه کالا به حساب شخص خریدار واریز می گردد.

شرایط ارسال کالا

 به دلیل تعهد فروشگاه هالکو به رسیدن کالای سلامت به دست مصرف کننده، درباره شرایط ارسال کالا موارد ذیل قابل توجه است.

پیشنهاد میشود خریدار گرامی قبل از خرید در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ارسال از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش و پشتیبانی در تماس باشند.

– به دلیل شرایط خاص بعضی کالاها مانند ضربه پذیری و یا حجم غیر متعارف ارسال برخی از کالاها به شهرستان فقط با هماهنگی قبلی با کارشناسان و تایید خریدار گرامی درباره روش ارسال امکان پذیر میباشد. 

– ارسال کالا در شهر تهران از طریق پیک با هماهنگی قبلی در رابطه با زمان ارسال و در شهرستانها از طرق مختلف مانند پست، تیپاکس و باربری های بین شهری و یا ارسال اختصاصی توسط فروشگاه امکان پذیر میباشد.

(تعرفه ارسال نسبت به حجم و شرایط کالاهای مختلف متفاوت می‌باشد) .